افتادگی پوست چیست؟

بهترین روش درمان افتادگی پوست صورت

افتادگی پوست یکی از مشکلاتی است که می‌تواند با علّت‌های مختلفی پدیدار شود. و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال بهترین درمان افتادگی پوست صورت و لیفت صورت هستند. تا بتواند با کم‌ترین هزینه و عوارض جانبی زیبایی را بار دیگر به پوست صورت و دیگر قسمت‌های بدن خود بازگردانند در این مقاله قصد داریم تا ضمن بیان علّت‌های شایع افتادگی پوست، اطّلاعاتی را در رابطه با بهترین روش‌ها و درمان‌های تهاجمی و روش‌ها و درمان‌های غیر تهاجمی به شما عزیزان ارائه دهیم. تا با چشمانی باز برای درمان این مشکل اقدام نمایید.

 

افتادگی پوست چیست؟

افتادگی پوست یکی از مشکلاتی است که گریبان‌گیر زیباجویان بسیاری شده است و زیبایی آن‌ها را با خطراتی جدّی مواجه کرده است. این پدیده به معنای شل شدن بافت‌های مختلف تشکیل دهنده‌ی پوست و از دست رفتن قوام اوّلیه پوست می‌باشد و کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست صورت و دیگر قسمت‌های بدن یکی از عوامل اصلی این پدیده است امروزه روش‌های مختلفی برای درمان افتادگی پوست صورت و لیفت صورت وجود دارند ولی قبل از معرّفی این روش‌ها قصد داریم تا تعدادی از علل این پدیده را به شما عزیزان معرّفی نماییم.

 

چه علّت‌هایی موجب بوجود آمدن افتادگی پوست در افراد می‌شوند؟

افتادگی پوست با علّت‌های مختلفی پدیدار می‌شود. و این عوامل در بیشتر مواقع با کاهش ظرفیت تولیدی کلاژن و الاستین پوست موجب بوجود آمدن افتادگی در پوست صورت و دیگر قسمت‌های بدن می‌شوند. از جمله مهم‌ترین علّت‌های این پدیده می‌توان به مواردی همچون: افزایش سن، مصرف دخانیات، کاهش شدید وزن، تغذیه نامناسب و مواجهه‌ی طولانی مدّت با نور آفتاب اشاره کرد این عوامل از روش‌های مختلفی موجب وارد شدن آسیب به پوست و یا کاهش توان تولید کلاژن و الاستین توسّط بدن می‌شوند و در نهایت منجر به وارد شدن آسیب به پوست انسان و افتادگی پوست می‌گردند. در قسمت‌های بعدی قصد داریم تا روش‌های مختلفی درمان افتادگی پوست صورت را به شما عزیزان معرّفی نماییم.

 

انواع روش‌های درمانی افتادگی پوست:

روش‌های مختلفی برای درمان افتادگی پوست صورت وجود دارند ولی بطور کلّی می‌توان روش‌های لیفت صورت و درمان افتادگی پوست صورت را در دو گروه اصلی قرار داد. این گروه‌ها عبارتند از:

 

روش‌ها و درمان‌های تهاجمی افتادگی پوست:

متخصصان زیبایی در این رو‌ش‌ها از جراحی برای درمان افتادگی پوست صورت استفاده می‌کنند و استفاده از این روش‌ها می‌تواند مشکلات فراوانی را برای زیباجویان ایجاد نماید زیرا این فرایند‌ها در بیشتر مواقع نیازمند به بی‌هوشی عمومی و انجام جراحی در اتاق عمل هستند و از دوره‌ی نقاهت بسیار طولانی‌تری برخوردار می‌باشند و این عوامل موجب شده‌اند تا روش‌های تهاجمی این کار سوالات و تردیدهای بسیاری را در ذهن زیباجویان ایجاد نمایند.

 

روش‌ها و درمان‌های غیر تهاجمی افتادگی پوست:

با پیشرفت سریع تکنولوژی در جهان امروزه روش‌های جدیدتری برای لیفت صورت و درمان افتادگی پوست صورت به دنیای زیبایی عرضه شده‌اند و این روش‌ها به دلیل عوارض جانبی بسیار ناچیز خود با عنوان روش‌ها و درمان‌های غیر تهاجمی افتادگی پوست شناسایی می‌شوند این روش‌ها اصولاً روش‌های بدون جراحی و دوره‌ نقاهت محسوب می‌شوند و نیازی به بی‌هوشی عمومی و انجام آن‌ها در اتاق عمل وجود ندارد و می‌توان آن‌ها را در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی انجام داد و به همین دلیل است که این روش‌ها نسبت به روش‌ها و درمان‌های تهاجمی افتادگی پوست ارجهیّت دارند و بسیاری از زیباجویان از این روش‌ها به منظور این کار استفاده می‌کنند. این روش‌ها با تحریک پوست و کلاژن سازی موجب رفع مشکلات مختلفی همچون افتادگی پوست می‌شوند و از مزایای بسیاری برخوردار هستند.

 

بهترین روش‌های درمان افتادگی پوست صورت به صورت غیر تهاجمی:

روش‌ها و درمان‌های غیر تهاجمی افتادگی پوست در انواع مختلفی موجود هستند. و با پیشرفت تکنولوژی روش‌های جدیدی به دنیای زیبایی معرّفی شده است. در این قسمت قصد داریم تا تعدادی از روش‌های درمان افتادگی پوست صورت به صورت غیرتهاجمی را به شما معرّفی نماییم.

بهترین روش‌های درمان افتادگی پوست

آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت بهترین درمان افتادگی پوست صورت می‌باشد:

این روش یکی از جدیدترین و بهترین روش‌های این کار محسوب می‌شود و از بازده بسیار بالایی برخوردار است. در این روش، از سوزن‌هایی بسیار نازک از جنس طلا و پلاتین استفاده می‌شود و با وارد شدن این سوزن‌‌ها به داخل پوست امواج رادیویی با طول موج‌های مشخّص به لایه‌های مختلف پوست ساطع می‌گردند و این امواج رادیویی با تولید گرما در بافت پوست موجب تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شوند این روش از بازده بسیار بالایی برخوردار است و پیاده سازی آن بسیار آسان می‌باشد و به همین دلیل است که امروزه بطور گسترده از آن به منظور رفع افتادگی پوست صورت استفاده می‌شود.

 

همچنین بخوانید:آر اف فرکشنال اسکارلت چیست و چه مزایای و کاربردهایی را دارد؟

 

آر اف حرارتی:

در این تکنیک، حرارت به صورت مستقیم در معرض سلول‌های لایه‌های تشکیل دهنده‌ی پوست صورت قرار می‌گیرد و از این طریق موجب جوان سازی پوست صورت و دیگر قسمت‌های بدن می‌شود این روش نیز همچون روش قبلی یکی از بهترین روش‌های درمان افتادگی پوست صورت محسوب می‌شود

ولی باید به این نکته توجّه داشته باشید که امواج حرارتی ساطع شده توسّط این دستگاه بر خلاف دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت موجب آب شدن چربی‌های پوست نیز می‌شوند و می‌توانند در دراز مدّت موجب لاغر شدن پوست صورت شما شوند. برندهای مختلفی از این دستگاه همچون دستگاه پروتیج Protage در بازار موجود هستند و از بازده بسیار بالایی نسبت به سایر دستگاه‌ها برخوردار می‌باشند.

 

میکرونیدلینگ و مزوتراپی جزو بهترین روش‌های درمان افتادگی پوست صورت می‌باشند:

میکرونیدلینگ و مزوتراپی جزو پربازده‌ترین و کم‌خطر‌ترین روش‌های درمان افتادگی پوست صورت محسوب می‌شوند و هزینه‌ی کم‌تری را نیز برای زیباجویان ایجاد می‌کنند. در میکرونیدلینگ با وارد شدن سوزن‌های نازک به داخل پوست و ایجاد آسیب‌های جزئی، سیستم‌های ترمیمی بدن فعّال می‌شوند. و می‌توان با استفاده از آن مشکلاتی همچون افتادگی پوست و اسکارها را از بین برد. و از مزایای آن بهره‌مند شد. همچنین، در مزوتراپی با تزریق ترکیبات بیولوژیکی فعّال به داخل پوست می‌توان میزان تولید کلاژن و الاستین را در پوست افزایش داد و مشکلاتی همچون افتادگی پوست و ریزش مو را درمان کرد. با این حال، این روش‌ها از بازده دستگاه‌هایی همچون آر اف فرکشنال سوزنی اسکارلت برخوردار نیستند. و دستگاه‌های معرّفی شده همچنان بهترین روش درمان افتادگی پوست صورت محسوب می‌شوند.

 

لایه برداری شیمیایی “پیلینگ”:

در این روش با استفاده از برخی از ترکیبات شیمیایی، یک لایه از لایه‌های بالایی پوست برداشته می‌شود و جوانسازی پوست صورت انجام می‌شود. این روش نیز یکی از بهترین روش‌‌های درمان افتادگی پوست صورت محسوب می‌گردد و از بازده بسیار بالایی برخوردار است و می‌توان از آن به منظور افزایش زیبایی پوست صورت و رفع مشکلات بسیاری استفاده کرد.

 

اطلاعات بیشار راجع به پیلینگ:  پیلینگ چیست؟

 

چرا باید برای درمان افتادگی پوست صورت تنها از خدمات کلینیک‌های معتبر و شناخته شده استفاده نماییم؟

این کار فرایندی پیچیده و تخصصی محسوب می‌شود. و نیاز به شناخت کامل از پوست و انتخاب بهترین روش درمانی توسط پزشک متخصص را دارد. و به همین دلیل است که شما نباید از خدمات کلینیک‌های غیر معتبر و پزشکان ناوارد به منظور درمان مشکلات زیبایی خود استفاده نمایید

زیرا این کار می‌تواند موجب به خطر افتادن زیبایی شما شود. و عوارض جانبی مختلفی را برای پوست صورت شما به همراه داشته باشد. زیبایی هدیه‌ای ارزشمند از طرف خداوند محسوب می‌شود. و باید در حفظ آن بسیار محتاطانه عمل کرد زیرا وارد شدن آسیب به این هدیه ارزشمند می‌‌تواند زیبایی شما را برای همیشه از بین ببرد بنابراین، با اجتناب از درمان در مراکز غیر معتبر و عدم استفاده از خدمات آن‌ها برای این کار از وارد آسیب به پوست خود و مواجهه با عوارض جانبی مختلف خودداری نمایید. و گام‌های مفیدی را در زمینه‌ی حفظ این هدیه خدادادی بردارید.

 

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب مرکز تخصصی پوست و زیبایی اکسیر همین حالا با ما تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف آباد، خیابان هجدهم ، پلاک ۱۰

۰۲۱-۸۸۰۶۷۱۷۵

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱-۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید