لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر اکسیر

انواع روش‌های لیزر موهای زائد در مرکز لیزر اکسیر

یکی از روش‌های پر طرفداری که در مراکز زیبایی صورت می‌‎پذیرد لیزر موهای زائد می‌باشد. قبل از اینکه این فرآیند فراگیر شود در مراکز زیبایی از الکترولیز برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شد در لیزر موهای زائد با استفاده از نور لیزر و تبدیل انرژی نورانی به انرژی حرارتی در فولیکول مو باعث از بین بردن موی زائد و درمان بیمار می‌شود نکته قابل توجه این است که لیزر بر روی ملانین یا رنگ دانه‌های مو تاثیر می‌گذارد و بر روی موهای سفید تاثیری نخواهد گذاشت و هر چه مو تیره‌تر و پوست سفیدتر باشد تاثیر بیشتری داشته و لیزر درمانی نتیجه بهتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: مزایای لیزر موهای زائد

به طور کلی از لیزرهای مختلفی جهت درمان موهای زائد استفاده می‌شود که سه نوع لیزر متداول آن به صورت زیر می‌باشند:

  • لیزر الکساندرایت: برای پوست‌های معمول و سفید ایرانی لیزر الکساندرایت یک لیزر شناخته شده و مفید است و در این نوع لیزر اگر مدت تابش و انرزی ساطع شده درست انتخاب شده باشد نتایج درمانی بسیار امید بخش خواهد بود.
  • لیزر دایود: برای پوست هایی که نسبت به پوست سفید کمی تیره‌تر باشد لیزر دایود استفاده می‌گردد.
  • لیزر ND – YAG: برای سیاه پوست‌ها فقط لیزر ND – YAG کاربرد مفید خواهد داشت که می‌تواند نتایج درمانی خوبی علیرغم پوست تیره شخص داشته باشد.

ذکر این نکته بسیار مهم است که اگر شخصی پوستش را از طریق سولاریوم یا آفتاب برنزه و تیره کرده باشد و این موضوع را متذکر نشود و از لیزرهایی با طول موج کوتاه مانند لیزر الکساندرایت استفاده شود می‌تواند باعث سوختگی پوست شود و نتایج ناگواری داشته باشد.

دستگاه لیزر الکساندرایت مدل‌های مختلفی دارد که در مرکز لیزر اکسیر مورد استفاده قرار می‌گیرد از جمله این مدل‌ها می‌توان لیزر دکا 2018 و لیزر کندلا 2018 را نام برد که می‌توانند عمل لیزر بدون درد را برای بیماران به خوبی انجام دهند و بر روی موهای کرکی نیز تاثیرگذار می‌باشند.

ویدئوی زیر را مشاهده کنید تا با لیزر موهای زائد آشنا شوید.

طول درمان جهت لیزر موهای زائد

سوال بسیار مهم اینجاست که از لیزر برای کدام نواحی بدن استفاده می‌شود یا اصولا خطری برای لیزر موهای زائد در نواحی خاص وجود دارد؟ بایستی متذکر شد که هر جایی در بدن که مو داشته باشد در آن ناحیه لیزر قابل اعمال است و این مو می تواند در صورت یا بدن باشد. هر چه کنتراست بین مو و پوست بدن بیشتر باشد نتیجه درمانی بهتر خواهد شد.

برای کسانی که پوست‌های سبزه و موهایی نازک داشته باشند عمل لیزر درمانی تاثیر کمتری خواهد داشت و بالعکس افرادی که دارای پوستی سفید و موهای زائد تیره و کلفت باشند؛ لیزر درمانی نتیجه بهتری خواهد داشت در این افراد برخی اوقات با اینکه 6 تا 7 بار عمل لیزر تجویز شده باشد ولی این امکان وجود دارد که با 1 یا 2 جلسه موهای زائد از بین رود.

سیر درمانی لیزر برای موهای زائد به این ترتیب است که بین 5 تا 7 جلسه  در نظر گرفته می‌شود و این جلسات هر کدام در 4 تا 6 هفته تکرار می شوند و به صورت کامل 4 تا 6 ماه به طول می‌انجامد پس یکی از نکات مهم که در این فرآیند بسیار مهم می باشد انجام جلسات درمانی به صورت منظم می‌باشد که در ادامه خواهیم دید که کلینیک لیزر اکسیر با توجه به امکانات خود این مهم را برای بیمارن به وجود آورده است.

پیشنهاد ما این است که سوالات متداول لیزر را حتما بخوانید.

انجام لیزر موهای زائد در مراکز معتبر

انجام لیزر در مراکز معتبر

یک مرکز درمانی مانند کلینیک زیبایی بایستی دارای مزایایی باشد تا از طریق آن به جذب بیماران و مراجعه‌کنندگان خود بپردازد. یکی از معضلات بزرگ پایتخت پیدا کردن دسترسی به محل و پارک وسیله نقلیه در محل مناسب می‌باشد که کلینیک لیزر اکسیر با دسترسی مناسب و برخورداری از یک پارکینگ رایگان بدون محدودیت زمانی این معضل را به خوبی حل کرده است

کلینیک لیزر اکسیر با توجه به انجام اعمال زیبایی در ساعات طولانی روز می‌تواند انتخاب خوبی برای افراد شاغلی است که بیشتر روز را در محل کار به اشتغال مشغول می‌باشند.

مراجعه کنندگان به کلینیک  اکسیر از این امکان بهره‌مند خواهند بود تا با بررسی کلیه اسناد و مدارک کلینیک و تجارب و تخصص پزشکان این مرکز آگاه شده و با هوشیاری نسبت به انجام اعمال زیبایی همچون لیزر موهای زائد اقدام نمایند.

یکی از عواملی که در روند انجام اعمال زیبایی بسیار مهم و تاثیرگذار می‌باشد مشاوره‌های قبل از شروع فرآیند درمان بیمار می‌باشد که بیمار را با تمامی مراحل درمان به درستی آگاه می‌سازد و به تمامی سوالات و نقاط مبهم درمان پاسخ داده می‌شود.

مراکز زیبایی حتما بایستی از پاکیزگی فوق‌العاده ای برخوردار باشند تا حسی خوب به بیماران و مراجعه‌کنندگان انتقال دهد و به آنها این اطمینان را دهد که به یک مکان زیبایی قدم گذاشته‌اند که به تمامی جنبه‌های زیبایی و بهداشتی اهمیت می‌دهد و از سرایت بیماری‌های عفونی و غیره مصون خواهند بود. کلینیک لیزر اکسیر پاکیزگی و بهداشت فضای داخلی را یکی از دغدغه‌های مهم خود می‌داند و با نهایت جدیت در این امر کوشا خواهد بود.

یکی دیگر از مواردی که این مرکز زیبایی را به عنوان مرکزی برتر معرفی می‌نماید امکان نوبت دهی آنلاین آن می‌باشد که به صورت غیر حضوری می‌توان نوبت گرفت.

ویدئوی زیر را که به معرفی کلینیک اکسیر می‌پردازد حتما مشاهده بفرمایید.

کلینیک لیزر اکسیر بهترین مرکز جهت لیزر موهای زائد

به دلیل حساس بودن  این کار حتما این عملیات درمانی بایستی در مراکز لیزر معتبر صورت پذیرد. کلینیک لیزر اکسیر با توجه به پزشکان و امکانات فوق‌العاده‌ای که در اختیار دارد به عنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران شناخته می‌شود و پذیرای همشهریان عزیز جهت لیزر موهای زائد در کلیه نواحی بدن می‌باشد.

با توجه به مواردی که در این مقاله بیان شد مرکز لیزر اکسیر به عنوان بهترین مرکز لیزر در تهران شناخته شده است به طوریکه تمامی ویژگی‌های یک مرکز لیزر استاندارد و ایده‌آل را دارد.

 

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب مرکز تخصصی پوست و زیبایی اکسیر همین حالا با ما تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف آباد، خیابان هجدهم ، پلاک ۱۰

۰۲۱-۸۸۰۶۷۱۷۵

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱-۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید