سیاهی دور چشم

سیاهی دور چشم:

زیبایی در صورت زمانی جذاب است که صورت از هر نظر بی نقص باشد. یکی از مواردی که همواره سبب آزار افراد می‌گردد سیاهی دور چشم می‌باشد. اکثر افرادی که در جامعه هستند از این کبودی دور چشم رنج می‌برند و برای درمان آن به دنبال راه چاره هستند. یکی از دلائل اصلی که موجب بالاتر دیده شدن سن شما از سن واقعی می‌گردد، تیرگی زیر چشم است که متاسفانه افراد زیادی در جامعه از این کبودی دور چشم رنج می‌برند و زیبایی آنها را تحت تاثیر قرار داده است. پوست زیر چشم بسیار نازک و حساس می‌باشد از این رو هر تغییری در بدن تاثیرات مستقیمی بر روی این ناحیه از صورت خواهد داشت. ما شما را در این مقاله برای خداحافظی با کبودی زیر چشم یاری می‌کنیم.

علل سیاهی دور چشم

دلایل به وجود آمدن سیاهی دور چشم:

مهمترین علت بروز سیاهی و کبودی زیر چشم در افراد متفاوت است که ما در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. یکی از مواردی که در افراد بسیار شایع می‌باشد کم خونی یا همان آنمی است. این مورد سبب بروز سیاهی دور چشم خواهد شد. عوامل ژنتیکی نیز تاثیرات بسیاری بر روی گودی زیر چشم خواهند داشت. همچنین عواملی همچون بی‌خوابی‌ها، کم آبی در بدن، نور آفتاب، استفاده از الکل و قهوه و سیگار، کمبود برخی از مواد مغذی در بدن، مشکلات آلرژیک و بینی، بالا رفتن سن بر روی این گودی و کبودی زیر چشم بسیار تاثیرگذار هستند. البته در برخی از موارد باید این تیرگی زیر چشم را بسیار مهم تلقی نمود. در مواردی که این سیاهی دور چشم ناشی از نارسایی کلیه بیماری مزمن معده، برخی اختلالات در قاعدگی مانند خونریزی بیش از اندازه باشد باید حتما برای درمان بدن خود به پزشکان متخصص مراجعه نمود.

 

طب سنتی برای درمان دائمی سیاهی زیر چشم:

همیشه افراد برای درمان بسیاری از بیماری‌‎ها به طب سنتی رجوع می‌کنند که در مواردی بسیار تاثیرگذار نیز خواهد بود. برای درمان تیرگی زیر چشم نیز راهکارهای مفیدی در طب سنتی ارائه شده که ما در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

شما می‌توانید با استفاده از روغن بادام شیرین، روغن نارگیل، روغن کرچک، روغن گل رز، برگ نعناع، بابونه، زردچوبه و زعفران تاثیرات مثبتی را بر روی از بین بردن سیاهی دور چشم داشته باشید همچنین شما می‌توانید با رعایت برخی از نکات در منزل مانند: نوشیدن آب به مقدار زیاد، درمان آلرژی، استراحت کافی و خواب مناسب، کاهش استرس، استفاده از رژیم غذایی مناسب و برخی از این موارد تاثیرات چشمگیری بر روی رفع سیاهی زیر چشم داشته باشید.

 

راهکار پزشکی و درمان تیرگی و سیاهی دور چشم:

اما اگر شما به دنبال یک راهکار مفید و سریع برای از بین بردن سیاهی دور چشم هستید می‌توانید به متخصصین ما در این زمینه مراجعه نموده و برای این درمان به دنبال راهکار باشید در بسیاری از موارد دیده شده که این سیاهی دور چشم و تیرگی‌ها از طریق راهکارهای خانگی درمان شده و نیز رفع گردیده مانند برخی از بیماری‌ها که با رفع بیماری سیاهی دور چشم به کلی از بین رفته است در کبودی زیر چشمی که به دلیل کمبود ویتامین به وجود آمده است، با استفاده از تغذیه مناسب این کبودی رفع می‌گردد. اما در برخی از موارد این کبودی‌ها به راحتی در خانه رفع نمی‌شوند و پزشک متخصص به شما پیشنهاد تزریق فیلر را می‌کند. یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای از بین بردن این سیاهی‌های به صورت اغلب دائمی و مفید تزریق این نوع از ژل‌ها می‌باشد.

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم:

فیلر نوعی ماده می‌باشد که به صورت ژل است. این ژل تشکیل شده از زنجیره‌های قندی متقاطع می‌باشد که توسط پزشک متخصص پوست در کلینیک ما برای افراد تزریق می‌گردد. ماده‌ی درون فیلر ماده‌ای به نام اسید هیالورونیک می‌باشد که در تمامی بافت‌های پوستی موجود است و سازگاری بسیار مناسبی با بدن شما خواهد داشت. با تزریق این ماده به زیر چشم سبب می‌شوید که سیاهی دور چشم کاملا از بین برود. این ژل رطوبت مناسب برای این منطقه را به آن خواهد رساند. همچنین سبب استحکام و کشش پوست زیر چشم خواهد شد. از مزایای آن می‌توان به رفع گودی و تیرگی زیر چشم با تزریق ژل اشاره نمود. این تزریق هیچ عوارضی ندارد و در مدت معینی کاملا جذب خواهد شد.

 

همچنین بخوانید: راهنمای جامع تزریق ژل صورت

 

سریعترین درمان سیاهی دور چشم:

پزشکان متخصص ما در این زمینه به اندازه‌ای دارای تخصص هستند که این تزریق را به عنوان سریع‌ترین درمان سیاهی دور چشم در نظر می‌گیرند. شما با یک بار تزریق شاهد تفاوت بسیار زیاد در زیر چشم خود خواهید شد. تزریق باید توسط پزشک متخصص انجام پذیرد زیرا در نقطه بسیار حساسی می‌باشد و همچنین مقدار تزریق توسط پزشک مشخص می‌گردد. این تزریق در زیر بافت پوستی انجام می‌گیرد. به گونه‌ای که در روی استخوان تزریق صورت می‌پذیرد. تزریقی که توسط پزشک متخصص و کاردان انجام می‌گیرد به صورت یکنواخت می‌باشد. پس از انجام این تزریق مرحله‌ی ماساژ است.

در این مرحله پزشک با تجربه با ماساژ دادن محل تزریق سبب کیفیت بهتر کار می‌شود. پس از انجام تزریق شما به وضوح می‌توانید شاهد نتیجه بسیار شگفت انگیز کار برای رفع سیاهی دور چشم باشید. اما پس از مدت یک هفته که کبودی و قرمزی کمی که پس از عمل ایجاد شده بود، از بین رفت، می‌توانید شاهد نتیجه اصلی عمل باشید. البته این تزریق دائمی نمی‌باشد و پس از طی دوره‌ای نیاز به تزریق مجدد خواهد داشت. روش تزریق ژل از نظر برخی از متخصصین به نوعی یکی از سریعترین درمان سیاهی دور چشم محسوب می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک ما از نتایج کار تزریق فیلر دیدن نمایید و با کادر پزشکی مجرب ما در این زمینه گفتگو نمایید.

 

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب مرکز تخصصی پوست و زیبایی اکسیر همین حالا با ما تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف آباد، خیابان هجدهم ، پلاک ۱۰

۰۲۱-۸۸۰۶۷۱۷۵

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱-۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید